.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اتصال100مدرسه مازندران به شبکه اینترنت ملی

رئیس گروه فناوری اطلاعات سازمان آموزش و پرورش استان مازندران گفت: 100 مدرسه متوسطه و راهنمایی استان مازندران در سال تحصیلی 87-86 به شبکه اینترنت ملی پرسرعت متصل می شوند.
به گزارش شمال نیوز، ایرج دینی در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر افزود: برای طرح اتصال مدارس به شبکه اینترنت ملی پرسرعت 15 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافت .
وی افزود: مرکز پژوهش و تحقیق الکترونیکی برای استفاده معلمان و دانش آموزان روز یکشنبه 13 آبان ماه سال جاری در شهرهای ساری و تنکابن راه اندازی می شود .
دینی با بیان اینکه تا پایان برنامه چهارم توسعه می بایست هزار و 440 مدرسه در دوره های ابتدایی ، راهنمایی و متوسطه به فناوری اطلاعات و ارتباطات مجهز شوند تصریح کرد : برای تجهیز این مدارس به چهار میلیارد تومان اعتبار نیاز است .
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 700 مدرسه مازندران مجهز به IT هستند افزود : در مازندران به طور میانگین در هر مدرسه یک کامپیوتر موجود است که حد استاندارد آن حداقل 10 کامپیوتر است . ایرج دینی خاطر نشان کرد : در راستای تحقق دولت الکترونیک و شفاف سازی و انضباط مالی بودجه قانون 86 کشور در حال حاضر آموزش و پرورش مازندران سیستم پایگاه اطلاعات خزانه را در شهرستان و مناطق تابعه استان فعال کرده است
 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.19 seconds.